Najczęściej Zadawane Pytania
Dlaczego warto wybrać Internet stacjonarny od Netia?
Internet stacjonarny to niezawodne połączenie domowe, które oferuje nielimitowany dostęp do sieci, zapewniając stabilność niezależnie od warunków atmosferycznych, takich jak deszcz, wiatr czy śnieg, oraz od słabego zasięgu lokalnego. Jeśli masz problemy z obecnym dostawcą usług telekomunikacyjnych lub szukasz nowego rozwiązania, ten rodzaj Internetu od Netia to idealny wybór dla Ciebie.
Ile trwa uruchomienie usługi od momentu złożenia zamówienia?
Dbamy o czas naszych klientów, dlatego staramy się, aby proces wdrożenia był szybki i sprawny. Koordynator skontaktuje się z Tobą w sprawie montażu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Średni czas instalacji to od 1 do 3 dni roboczych.
Czy mogę przetestować usługi Netia bezpłatnie?
Tak, każdy nowy klient, u którego została zainstalowana usługa, ma możliwość skorzystania z 14-dniowego okresu próbnego bez dodatkowych opłat za instalację. Wystarczy zgłosić rezygnację w ciągu pierwszych 14 dni.
Czy Netia dostarczy mi sprzęt (np. dekoder, router) w cenie?
Tak, całość sprzętu i montaż są zapewnione przez Netię – nie ponosisz kosztów za wynajem urządzeń przez cały okres korzystania z usługi.
Jak mogę zamówić usługi Netia?
Wystarczy jeden telefon na numer 887 874 183 z informacją o rodzaju usługi i lokalizacji, aby rozpocząć proces zamówienia.
Gdzie mogę zgłosić awarię internetu z Netia?
Numer telefonu do działu technicznego: 22 711 11 11.